Service

Me anbefaler å lese våre garanti- og reklamasjonsbestemmelser før du registrerer din servicesak.


Me må ha riktig ordrenummer for at saka skal bli registrert. Dette finn du som eit 5-sifra tal i ordrebekreftelse eller FDV, eller i spacer mellom glasa på vindu/ dør (siste del av lang rekke med info). Bilde under viser at dette vinduet har ordrenummer 35508, posisjon 1, ramme A.

Ordrenummer i spacer Effect BYV 01829-3-e1734684673115-1024x220

Skader/ problem må dokumenterast med bilder, kan lastast opp lenger nede i skjema.


Merk at ved transportskade skal sjåfør som leverte ordren bekrefte dette med signatur på fraktbrev. Legg ved bilde av fraktbrev som bekreftar transportskade.




Sak registrert av

Monteringsadresse

Kontaktperson for eventuell avtale om utføring av servicejobb

Dersom anna person enn den som har registrert saka.

Problem, omfang og adkomst*

Last opp vedlegg

Me treng bilete som viser feil/problem for å vurdere saka.